Якщо з певних причин вам не підійшов придбаний товар або ви вирішили обрати іншу фактуру, ви можете його обміняти або повернути протягом 14 днів з моменту оформлення покупки згідно з Законом України «Про захист прав споживачів». 

Обміняти чи повернути товар можна, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, тобто всі пломби на кришках запечатані, пакування не має видимих пошкоджень і ви маєте документ про здійснення оплати. 

Якщо ви помітили брак товару під час його експлуатації, зв'яжіться, будь ласка, з нашим менеджером (телефон або Viber): 

(095)-68-434-08; (097)-68-434-08 або напишіть нам на пошту: vian@vian.ua. Після уточнення всіх деталей та підтвердження браку (фото/відео), ви зможете отримати товар належної якості на заміну попередньому або, за бажанням, повернути кошти. Обміняти або повернути товар можна в нашому салоні та поштою. 

Якщо товар зазнав пошкоджень через неправильні умови транспортування, компенсацію виплачує поштовий оператор. Для цього потрібно заповнити акт претензію перевізнику, а також повідомити нам, щоб ми змогли домовитися про відправку вам нового товару. Будь ласка, перевіряйте товар одразу на пошті, щоб переконатися у його належному вигляді, й у разі невідповідності повернути назад. 

Оплата доставки 

У разі обміну або повернення товару, послуги з доставки в обидві сторони сплачує Покупець. Якщо товар виявився бракованим з вини виробника, послуги з доставки сплачує Продавець. Якщо пошкодження товару сталося під час доставки поштою, усі витрати відшкодовує поштова компанія. Для цього ми страхуємо товар на повну вартість. 

Повернення коштів 

Гроші, сплачені за товар, у повному обсязі повертаються Покупцю протягом 3 робочих днів, але не пізніше ніж 7 днів після отримання товару назад Продавцем.