Якщо з певних причин вам не підійшов придбаний товар або ви вирішили обрати іншу фактуру, ви можете його обміняти або повернути протягом 14 днів з моменту оформлення покупки згідно з Законом України «Про захист прав споживачів».
Обміняти чи повернути товар можна, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, тобто всі пломби на кришках запечатані, пакування не має видимих пошкоджень і ви маєте документ про здійснення оплати.
Якщо ви помітили брак товару під час його експлуатації, зв'яжіться, будь ласка, з нашим менеджером (телефон або Viber):
(095)-68-434-08; (097)-68-434-08 або напишіть нам на пошту: vian@vian.ua. Після уточнення всіх деталей та підтвердження браку (фото/відео), ви зможете отримати товар належної якості на заміну попередньому або, за бажанням, – повернути кошти. Обміняти або повернути товар можна в нашому салоні та поштою.
Якщо товар зазнав пошкоджень через неправильні умови транспортування, компенсацію виплачує поштовий оператор. Для цього потрібно заповнити акт претензію перевізнику, а також повідомити нам, щоб ми змогли домовитися про відправку вам нового товару. Будь ласка, перевіряйте товар одразу на пошті, щоб переконатися у його належному вигляді, й у разі невідповідності повернути назад.
Оплата доставки
У разі обміну або повернення товару, послуги з доставки в обидві сторони сплачує Покупець. Якщо товар виявився бракованим з вини виробника, послуги з доставки сплачує Продавець. Якщо пошкодження товару сталося під час доставки поштою, усі витрати відшкодовує поштова компанія. Для цього ми страхуємо товар на повну вартість.
Повернення коштів
Гроші, сплачені за товар, у повному обсязі повертаються Покупцю протягом 3 робочих днів, але не пізніше ніж 7 днів після отримання товару назад Продавцем.